۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۲, سه‌شنبه

مَن عَشَّقَ و عَفَّ


روز گذشته در اينجا پستی با عنوان فوق داشتم. عزيزی از من خواست که آن را حذف کنم؛ و من هم خواست او را اجابت کردم. و حالا صرفا برای خالی نبودن عريضه بند آخر پست قبلی را در اينجا مي‏آورم:

نميدانم مادرش در مورد او چه فکری ميکند. ولی برای من که حالا خاطرش خيلی عزيز شده؛ شايد صميمی ترين دوست باشد و شايد هم چون برادر نداشته ام. آنچه هست به رغم دلبستگی شديد عاطفی، حريم حجب و حيا را حفظ کرده و برای من مصداق " مَن عَشَّقَ و عَفَّ" است.

شنيده ام که سند اين روايت محکم نيست، ولی به دل من يکی که خيلی خوش آمده است:

مَن عَشَّقَ وَ عَفَّ ثُمَّ ماتَ، ماتَ شَهيدا.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

من عشق و كتم
ثم عف ثم مات
مات شهيدا

ابراهیم گفت...

آقا این خوراک‌خون‌ها (feed readerها) هم خوب چیزهایی هستند. گاهی مطالب حذف‌شده رو هم برات نگه می‌دارند!!!

ناشناس گفت...

درخواست خوبی ازتون کردن. دستشون درد نکنه.

ناشناس گفت...

سلام
خبرخوان ها خیلی چیزهای عالی ای هستند مصطفی باور کن
خدایا به من تقوا عنایت کن
:))