آيا تشخيص عدالت ولی فقيه نياز به اجتهاد در فقه دارد؟
حکومت اسلامی تا ميزان ميتواند انسانها را به پايبندی به شرع وادارد؟
عقل در علم اصول به چه معناست و محدوده تدبير عقل مستقل از وحی و عقل ذيل وحی کجاست؟
آيا تقسيمبندی عبادات و معاملات در علم فقه ميک تقسيمبندی اصيل است؟
با پذيرش اصالت تقسيمبندی فوق، آيا صحيح است که بگوييم در حوزه معاملات بايد به دنبال علل معينی برای احکام گشت؟
از آنجا که علم اصول يک علم موضوعه بشری است تا چه حد گزارههای فقهی متاثر از شرايط زمانی و مکانی هستند؟
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر